Kňavová Pavlína, Bitozeves, Louny

03.05.2011 19:18

 Jedna ovečka - Carmen a beránek - Hektor se k nám dostali zcela náhodou. Vždycky jsem mluvila o tom, že pokud ovce, tak ty malinký. :-) V době, kdy začaly chodit po chovatelích kontroly na známky, ke mě přijel známý, jestli nechci ovci a berana. Někdo je k němu přivezl na zabití výměnou za vietnamské prase. Jemu jich bylo líto, tak se stavil u nás, protože věděl, že jsme taková zoologická. Když jsem mrkla do auta a zjistila, že to jsou quessantky, tak jsem po nich hned skočila, přihlásila je, oočkovala, odčervila a hlavně pojmemovala. To bylo vloni v létě(léto 2008). Letos na jaře se nám narodilo jehňátko Venoušek, ale toho jsme dali známým na zahrádku. Letos se mi podařilo v létě koupit ještě dvě ovečky od Pardubic Zuzanku a od Budějovic Vendulku. Takže máme tři ovečky a jednoho berana. Vše zbarvené od černé do takové čokoládové.

 
Jinak něco o naší zoologické je na stránkách : www.staj-bitozeves.wbs.cz